Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

24/1-12 - 12:24

Av Emil Löfgren - 24 januari 2012 12:23

Jag och älsklingen vaknade kring halv elva tiden idag, vi låg kvar i sängen och drog oss till tolv tiden ungefär. Sen så gick vi upp för att få lite furkost i magarna, det blev corn flakes med sylt o mjölk. Nu sitter vi som nördar, älsklingen har min mobil och jag sitter vid min dator. Syrran ringde här för en stund sen och hon kommer bort om en stund, så det blir att umgås med henne. Vi ska följa med henne till UMO vid två tiden, sen ska vi ut och fota lite. För sen vid fyra tiden ska hon tillbaka till UMO, så hon undrar om vi ville följa med ner till stan och fota lite och så. Det gör vi jätte gärna, alltid skoj att umgås med syrran och sen fota lite. Det kommer blir tre foto nördar som våldgästar stan om några timmar, haha. Sen resten utav dagen händer det inte överdrivet mycket faktiskt, senare i eftermiddag blir det åka hem till älsklingen. För det blev inte av igår, det blev alldeles för sent efter vi va klara med mitt rum och sen bärt bort saker till pappa. Vi va klara kring halv tolv tiden ungefär, då orkade vi inte åka till Göteborg. Så vi sov över hemma hos mig. 


Dom bilderna som tas idag ute, lägger jag upp lite senare idag eller en annan dag.

Får se om jag orkar lägga upp dom idag, lovar ingenting. Jag är ej bra på att lova saker har jag märkt.

Jag har sagt att jag ska bli bättre på att blogga, men det har jag ej blivit. Men jag har ej ork till det varje dag, som andra har. 


haha två foto nördar i farten.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards