Livet som pappa

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Emil Löfgren - 23 januari 2012 22:58

Då va hörn skrivbordet på plats, mycket nöjd faktiskt.


 

Av Emil Löfgren - 23 januari 2012 15:58

Idag har jag varit på möte hos min tråkiga arbetschoach, såg ej nån mening med detta mötet jag hade idag. Men men. Sen efter det så åkte jag och älsklingen till knalleland och till Chilli, där köpte hon lite saker. Sen så drog vi oss in mot stan igen, där vi gick till Cervera. Hon hade lagt undan en lyckta som va en meter hög, snacka om lyckta. Men den va grymt fin, mycket bra köpt älskling. Sen så åkte vi hem direkt efter det, så här sitter vi hemma. Jag väntar på att klockan ska bli sex, så jag och pappa kan åka och hämta mitt hörnskrivbord. Sen blir det hem och möblera om i mitt rum igen och sen montera ihop skrivbordet och sätta det på plats. Sen så ska jag bära iväg en av mina sängar ner till pappas källare, men det behövs bara möblera om lite i hans källare så ska det nog allt få plats.

Sen senare ikväll blir det åka hem till älsklingen, om inte min mamma är så gullig och låter oss stanna tills imorgon förmiddag, men det är verkligen tveksamt. Johanna får bara stanna här EN natt, snålt som bara den. Men hoppas vi får oss en lägenhet snart så vi slipper dom jävla reglerna eller så. Men slut diskuterat om den saken nu. Resten utav denna veckan händer det faktiskt inte så värst mycket faktiskt, mer än att jag ska åka till älsklingen ikväll eller imorgon och sen stannar jag där tills på söndag troligtvis om jag får för hennes far, men brukar ej vara några som helst problem med det faktiskt. Men man vet ju aldrig liksom. Men nu tänkte jag sluta skriva, har inget mer att skriva om. Uppdaterar la lite senare i veckan då jag har tid och ork till det. 

Ni får ha det så bra tills nästa inlägg jag skriver, hej så länge !



Lycktan älsklingen köpte idag.

 

Ovido - Quiz & Flashcards