Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

20 Januari - 09:26

Av Emil Löfgren - 20 januari 2012 09:26

Idag vaknade Elias och jag 7:50, alltså va det bara 10 min kvar till Elias börja sitt dagis. FIck glatt fina till dom och meddela att vi blev lite sena och det va okej sa dom. Så det va bara att gå upp och byta blöja på honom och sen klä på honom yttekläderna och sen gå till dagis. Det gick jätte bra att lämna honom idag som vanligt, men ibland brukar han bli ledsen, men går över lika fort ungefär. För min del blir det bege sig till Arbetsförnedringen för där är det jobbchansen vid 10:05 tiden, så blir att lämna mitt CV till Manpower och till Söder & Co, det är dom som har lagerjobben här i Borås. För allt hoppas dom nappar på mitt CV och det blir nått. Men ska inte hoppas för mycket har jag märkt. Sen efter arbetsförnedringen blir det att åka hem och spela lite Farming Simulator 2011 med en polare. Sen ska jag troligtvis köpa lite mer cola glas av en också. 


Näe nu måste jag dra mig till bussen, tiden fick fort då man bloggar och sen lyssnar på musik.

Hej så länge !


Nyaste bilden på Elias ! <3 


Nyaste bilden på världens finaste flickvän ! <3  


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards