Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

1 December - 10:30

Av Emil Löfgren - 1 december 2011 10:29

Helt sjukt att det är redan 1 december idag, 23 dagar kvar till julafton och har inte köpt en enda julklapp.

Blir nog att köpa mest till Elias i år och nått litet till syrran, pappa o mamma.


Idag vaknade jag runt 9 tiden, låg kvar i sängen till tio tiden och kollade på lyxfällan lite.

En som hade skulder över 800000kr, helt jävla sjukt att man kan få så mycket.

Idag sker det inget speciellt faktiskt, ska iväg vid halv ett tiden och köpa ett par cola glas jag har köpt på Borås Loppis. Sen sker det inte så överdrivet mycket mer.

Uppdaterar nog lite senare skulle jag tro.



Italobrothers nyaste låt !

Gyrmt bra som vanligt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards