Livet som pappa

Alla inlägg under november 2011

Av Emil Löfgren - 18 november 2011 11:54

Vaknade för en liten stund sen, idag blev det väldigt sent. 
Blir strax att äta lite "frukost", det blri faktiskt rester från middagen igår och det va kinamix, min nya favorit.

Sen efter det tänkte jag fakitskt sätta mig och bygga och inreda lite hus, det va faktskt att par dagar sen.

Sen ikväll ska jag faktiskt ut med några kompisar och ha lite kul, först förfest hos en polare sen går vi ut.

Hoppas det blir en lyckad och rolig kväll, ser fram emot det. Träffa lite folk och så, folk jag ej känner och sånt.

Men alltid skoj att lära känna nytt folk, sån är jag som person.

Men fram till dess jag ska dit vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kommer säkert på någonting.
Ska se vad syrran ska göra idag, kanske dra ut henne och fota lite höst bilder. 


Här kommer en ny ego bild på mig och en bild på mig och Elias.


   

Av Emil Löfgren - 17 november 2011 23:58

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket faktiskt, va nere på pappas jobb i några timmar och hälsade på och käkade lite peppakakor, gott gott. Stod och snackade med Danne lite också, alltid trevligt. Sen så sprang jag till statoil åt honom för att köpa cola, han hade så mycket att göra och frågade mig om jag kunde göra det och såklart kunde jag det. Sen så kom syrran till jobbet också, va där en stund sen drog vi hem till mamma. Där så åt vi kinamix, grymt gott det är. Fått noia på det nu typ, kan äta massvis av det haha. Nu här om en stund tänkte jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad ikväll igen, som sagt jag älskar att bada i badkar. Finns inget bättre än det asså, jo massvis med saker men dom sakerna kommer jag ej ta upp här. Sen efter det blir det spela en stund, sen starta en film och sen sova. Imorgon sker det faktiskt inget speciellt på dagen, men sen på kvällen blir det att ha skoj med några kompisar faktiskt. Ska bli riktigt kul, hoppas allt blir lyckat och så.


Dags för mig att krypa ner i det varma badet.

Godnatt säger jag redan nu, för nästa uppdatering kommer imorgon.

Av Emil Löfgren - 17 november 2011 11:29

"Godmorgon"


Vaknade runt halv elva tiden idag, mår ganska bra faktiskt. Dröm lite söta drömma inatt och så, men drömmarna håller jag för mig själv. Handlar om en viss person som jag ej kommer få igen, men skit samma. Nu här snart tänkte jag äta lite frukost, för min mage kurrar och ropar efter lite mat. Sen efter det vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, sätta mig vid dator igen kanske, tänkte spela lite men vet inte vad jag ska spela. Blir säkert The Sims3 eller nått annat kul spel. Resten utav denna dagen vet jag faktiskt inte riktigt vad som kommer ske, har inga planerat. Tar dagen som den kommer, det är la bäst så. Kanske få ut syrran och fota lite fina höst bilder, men det hänger på henne om hon har lust och orkar följa med. Ne om man kanske ska ta och äta lite frukost och sen gå ner till pappas jobb och hälsa på lite och tjöta med folket där, det är alltid trevligt.


Hej så länge ! 

Av Emil Löfgren - 17 november 2011 00:21

Ne nu tänkte jag faktiskt lägga mig i ett varmt natt bad faktiskt.

Känner att jag behöver koppla av lite och då lägger jag mig i ett bad.

Det är där jag trivs bäst just nu.



 

Av Emil Löfgren - 16 november 2011 23:04

Jaha, då har manvarit på Ica Maxi och handlat då. Jag orkade inte uppdater direkt då jag kom hem.
Då jag va på Ica Maxi köpte jag mig lite kakor och energidricka, va riktigt sugen på det faktiskt.
Resten utav denna kvällen blir det bara ta det lugnt, tänkte faktiskt gotta ner mig ett varmt bad här om en liten stund. Det va faktiskt att bra tag sen jag badade faktiskt, det kan jag göra flera gånger om på en dag. Älskar att bada och så. 


 

Av Emil Löfgren - 16 november 2011 21:05

Idag har det inte hänt så överdrivet mycket faktiskt, mer än att jag mötte Chrille i stan och vi drog oss till Knalleland och gick där i 1½ timme ungefär, kollade runt på lite saker och så. Sen efter det så drog vi oss hemåt faktiskt, men innan det så gick vi förbi gamla hedliga fritidsgården vi hängde på då vi va små. Där va det lika dött som i graven ungefär, knappt nått folk längre där. Dom hade målat om och det såg faktiskt bra ut. Sen efter det så drog vi hem till honom en stund och satt där och tjötade med folket som fanns där. Sen så skulle han åka till sin flickvän vid kvart över sex, så jag drog mig hemåt då. Då jag väl kom hem så tog jag mig två knäckebröd och satte mig vid datorn, nu sitter jag här och jag ska strax gå ner till Ica Maxi för att köpa mig nått gott att tugga på ikväll tänkte jag. Skönt att få lite frisk luft än att bara sitta inne vid datorn, en kvällspromenad skadar inte faktiskt. Sen då jag kommer hem blir det nog sätta mig och spela lite The Sims 3 tänkte jag mig eller om det inte blir nått annat skoj att spela. Får la se vad jag bestämmer mig för, har ju en del spel jag kan spela så. Kanske laddar ner nån ny film eller nått, visst jag har nog inte bra internet för att tanka men jag ska ej lägga mig på ett par timmar så det är nog rätt lugnt. 


Skriver nog ett inlägg lite senare.

Hej så länge ! 

Av Emil Löfgren - 16 november 2011 18:41

En liten tatuering kan också betyda enormt mycket och det gör min. 

Gör jag mer tatuering så kommer denna betyda mest ändå.


 

Min andra tatuering som kommer betyda grymt mycket.

Men denna har jag ej gjort än, ska bestämma mig först vart jag ska ha den och sen beställa tid och sen ha pengar till de också. Förslag på vart man kan ha den tack !

Har mina funderingar på att ha den på höger underarm, men vet inte riktigt.

För den på Elias har jag på vänster underarm.

     

 

Av Emil Löfgren - 15 november 2011 12:34

Här kommer lite nya bilder på Elias & mig.


                                                                                           

Ovido - Quiz & Flashcards