Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

24 November - 14:18 (barnledig)

Av Emil Löfgren - 24 november 2011 14:18

Idag vaknade jag kring 11-tiden, gött att få sova ut lite faktiskt. Gick upp och satte mig vid datorn, startade igång Need For Speed World det första jag gjorde, blev att spela lite med Andreas. Han vann så klart över mig, 3 av 5 race i alla fall. Nu här snart så ska jag faktiskt ätqa lite mat, sen ska jag ner och hämta hem Elias, MYS ! 
Han har troligtvis fått feber nu igen, hans gudmor sa att han va väldigt varm men ändå humöret uppe.

Får hoppas han inte åkt på det nu igen, mindre kul dock. Han ska ju till dagis imorgon och det vill jag inte att han ska missa, för dagis älskar han att vara på och det märks verkligen. 

Det kommer inte ske så mycket mer idag, bara massa bus med Elias. Troligtvis ut och gunga lite tänkte jag, han älskar att gunga. Sen ikväll blir det att bada honom, men blir ett helvete då man tar upp honom. För han älskar verkligen att bada, det har han fått ifrån sin kära far.  För jag va sån då jag va liten också, älskar att bada och det gör jag än idag. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards