Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

19 November - 13:01

Av Emil Löfgren - 19 november 2011 13:01

Oj idag blev det en kort dag för min del, vaknade för ungefär 50min sen. Gött att sova ut lite, för imorgon kommer min skatt till mig igen. Ååh längtar så efter att ha honom igen, men han har dock ögoninflammation och feber, men hoppas det har gått över inte kul för honom att ha det. Hoppas han går till dagis alla dagar nu i veckan, för det är bra för honom. 


Resten utav denna dagen, blir att ta det lugnt. Har inget direkt planerat, kanske fixa lite i rummet och möblera om det som går att göra. För det finns knappt nån yta att möblera om på, har två stycken 90 sängar här inne. Men jag ska försöka lösa det på bästa sätt. Blir nog att spela lite The Sims 3 nu här om en stund, ska äta min "frukost" nu tänkte jag haha. Sen kanske försöka mig på mitt rum och se om jag kan göra nått eller om jag får ha det så som jag har det nu. 


Hej så länge, inlägg kommer senare idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards