Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

18 november 19:57

Av Emil Löfgren - 18 november 2011 19:41

Jaha, idag har jag inte gjort så mycket. Mer än varit på arbetsförnedringen och skrivit in mig igen för 1000000 gången typ. Sen gick jag runt lite i stan och kollade lite i affärer, sen åkte jag hem men blev ej lånvarig hemma. För efter en stund så gick jag ner till pappas jobb och tjötade med folket där. Efter det så gick jag hem igen, sen direkt då jag kom hem så skrev jag mig en shoppinglista och begav mig till Ica Maxi. 


Inköpningslistan så ut så här:
Kattsand

Kattmat

Torr foder

Välling

Blöjor

Burkmat

6pack Coca Cola

Chips (Icas Dill & Grill blev det)

Dip

Gräddfil


Sen efter Ica Maxi så tog jag bussen hem med alla tunga sakerna, värmde mig lite mat och nu har jag typ precis ätit upp. Nu blir det gotta ner sig och kolla idol med lite cola, chips och dip. Min kväll räddad, blir att kolla Idol en stund. Sen efter de så tänkte jag faktiskt bege mig upp till Emelie och umgås med folket där faktiskt. Sen får vi se vad denna kvällen leder, vet jag inte riktigt än. Men hoppas den blir lyckad och jag får ha skoj.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards