Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

18 November - 11:54

Av Emil Löfgren - 18 november 2011 11:54

Vaknade för en liten stund sen, idag blev det väldigt sent. 
Blir strax att äta lite "frukost", det blri faktiskt rester från middagen igår och det va kinamix, min nya favorit.

Sen efter det tänkte jag fakitskt sätta mig och bygga och inreda lite hus, det va faktskt att par dagar sen.

Sen ikväll ska jag faktiskt ut med några kompisar och ha lite kul, först förfest hos en polare sen går vi ut.

Hoppas det blir en lyckad och rolig kväll, ser fram emot det. Träffa lite folk och så, folk jag ej känner och sånt.

Men alltid skoj att lära känna nytt folk, sån är jag som person.

Men fram till dess jag ska dit vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kommer säkert på någonting.
Ska se vad syrran ska göra idag, kanske dra ut henne och fota lite höst bilder. 


Här kommer en ny ego bild på mig och en bild på mig och Elias.


   

 
 
JoJo

JoJo

20 november 2011 13:08

vilken härlig bild på er :)

sv; hejsan! jag använder typ aldrig msn längre så känns inte nån idé att snacka där. :P

http://rockdoll.devote.se

Emil Löfgren

20 november 2011 13:16

Tack så mycket ;)
Men vart ska vi snacka då ?
Vill lära känna dig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards