Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

17 November - 23:59

Av Emil Löfgren - 17 november 2011 23:58

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket faktiskt, va nere på pappas jobb i några timmar och hälsade på och käkade lite peppakakor, gott gott. Stod och snackade med Danne lite också, alltid trevligt. Sen så sprang jag till statoil åt honom för att köpa cola, han hade så mycket att göra och frågade mig om jag kunde göra det och såklart kunde jag det. Sen så kom syrran till jobbet också, va där en stund sen drog vi hem till mamma. Där så åt vi kinamix, grymt gott det är. Fått noia på det nu typ, kan äta massvis av det haha. Nu här om en stund tänkte jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad ikväll igen, som sagt jag älskar att bada i badkar. Finns inget bättre än det asså, jo massvis med saker men dom sakerna kommer jag ej ta upp här. Sen efter det blir det spela en stund, sen starta en film och sen sova. Imorgon sker det faktiskt inget speciellt på dagen, men sen på kvällen blir det att ha skoj med några kompisar faktiskt. Ska bli riktigt kul, hoppas allt blir lyckat och så.


Dags för mig att krypa ner i det varma badet.

Godnatt säger jag redan nu, för nästa uppdatering kommer imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards