Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

16 November - 21:06

Av Emil Löfgren - 16 november 2011 21:05

Idag har det inte hänt så överdrivet mycket faktiskt, mer än att jag mötte Chrille i stan och vi drog oss till Knalleland och gick där i 1½ timme ungefär, kollade runt på lite saker och så. Sen efter det så drog vi oss hemåt faktiskt, men innan det så gick vi förbi gamla hedliga fritidsgården vi hängde på då vi va små. Där va det lika dött som i graven ungefär, knappt nått folk längre där. Dom hade målat om och det såg faktiskt bra ut. Sen efter det så drog vi hem till honom en stund och satt där och tjötade med folket som fanns där. Sen så skulle han åka till sin flickvän vid kvart över sex, så jag drog mig hemåt då. Då jag väl kom hem så tog jag mig två knäckebröd och satte mig vid datorn, nu sitter jag här och jag ska strax gå ner till Ica Maxi för att köpa mig nått gott att tugga på ikväll tänkte jag. Skönt att få lite frisk luft än att bara sitta inne vid datorn, en kvällspromenad skadar inte faktiskt. Sen då jag kommer hem blir det nog sätta mig och spela lite The Sims 3 tänkte jag mig eller om det inte blir nått annat skoj att spela. Får la se vad jag bestämmer mig för, har ju en del spel jag kan spela så. Kanske laddar ner nån ny film eller nått, visst jag har nog inte bra internet för att tanka men jag ska ej lägga mig på ett par timmar så det är nog rätt lugnt. 


Skriver nog ett inlägg lite senare.

Hej så länge ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards