Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Cola ! <3

Av Emil Löfgren - 15 november 2011 01:27

Grymt cola sugen, fan att jag ej hade pengar. 
Annars hade jag köpt mig massvis med cola.

Coca cola är livets dryck enligt mig !


   

 
 
Sandra - Foto

Sandra - Foto

15 november 2011 08:02

Såg att Tilda blivit förälskad i Thobbe, igen. You ok? Du verkade vara en bra killa, synd att du blir sårad såhär.

http://sandranilssonsfoto.blogg.se

Emil Löfgren

15 november 2011 11:17

men det som alla inte vet, är att jag har gjort fel också .. men hon kunde ju sagt till mig tidigare att hon älskade thobbe och inte gå in i ett jävla förhållande med mig asså .. det stör mig nått enormt ! här har jag gått runt och trott hon älskar mig och vill leva med mig och så .. men så har det ju inte varit .. hon älskar mig men inte så mycket för att gå vidare .. skumt !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards