Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

14 November 10:41

Av Emil Löfgren - 14 november 2011 10:25

Vaknade av att väckarklockan ringde vid tio tiden, gick upp och satte mig vid datorn och nu strax blir det  käka lite frukost.

Sen bege sig ner till pappas jobb för att hämta hans källarnyckel.

Sen gå till hans källare och slita fram en stor sopsäck med kläder som är mina och som ska rensas.

Så jag kommer ha att göra en stund framöver nu. Dom kläderna jag ej vill ha och är hela, dom åker upp på Borås Loppis på Facebook. 


Kommer nog ett inlägg lite senare, på saker jag ska sälja och så där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards