Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

13 November - 23:45

Av Emil Löfgren - 13 november 2011 23:45

Idag har det faktiskt inte hänt så överdivet mycket faktiskt, mest tagit det lugnt. Lekt med Elias lite och så. Sen så skulle han till mamma vid fem tiden. Efter det så hade jag, pappa, syrran och mamma allvar snack. Efter snacket så följde jag med syrran hem för att hjälpa henne med spelet och nu har vi äntligen fått det att funka och syrran är jätte glad nu. Hon kommer att sitta som lim framför datorn nu asså, sen så rensade vi bland hennes kläder. Saker hon ska sälja och saker hon ska ha kvar, fanns massa t-shirtar hon har fått utav mig och så, som jag tog tillbaka och sen massa andra t-shirtar jag fick också. Imorgon ska jag och syrran gå igenom en säck med kläder som är mina och se vad jag ska spara och inte. Kommer nog upp lite bilder imorgon på vad jag ska sälja och så, säg bara till om ni är instresserad av nått.



Hehe, ja så här såg det då ut efter vi har röjt i syrrans rum lite.

 


Hehe det blev lite ego bilder också, kände att det va på tiden, ett tag sen sist.

                      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards