Livet som pappa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emil Löfgren - 5 oktober 2011 20:08

Kom nyss ur ett varmt bad, riktigt härligt de va att koppla av i ett bad. Älskar att bada i badkar, kan bada flera dagar i rad om det ska vara så. Nu blir det äta nått snart tänkte jag, sen kommer syrran hit och hon ska sova över här. Sen imorgon vid sju tiden ska jag möta Andreas nere på Statoil, för då ska jag åka med han och jobba i sin fina Scania. UNDERBART ! Älskar att åka lastbil och absolut Scania.


Sitter just nu och lyssnar på Isaac - Calofornia Love [HQ+HD}

Av Emil Löfgren - 5 oktober 2011 17:10

Har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, skärpning.

Men det har varit mycket nu den sista tiden, mycket strul med min sons mamma och lite andra saker.


Men det har ändå hänt lite roligare grejjor också, Niklas har varit här nu sen i lördags och åkte hem idag. Vi har haft grymt kul som vanligt, nu väntar jag bara på att han ska komma hit igen, vi har grymt kul då vi umgås. Vi va och tippade på lite fotbollsmatcher i måndags, men gick inte bra för oss alls så. Vi testade på att tippa igår igen, men gick åt helvete det också. Men alltid skoj att tippa och se om man vinner nått, vann en gång 295kr bara så där och satsat 10kr. Sen har det faktiskt inte hänt så enormt mycket saker, allt vill jag helst inte skriva här. Varit mycket med min syster och så, sen har jag haft Elias förra veckan och på dagis funkar allt som det ska också. Han är inne på sin andra vecka med denna, funkar riktigt bra och kul för honom. Men han hade tydligen varit ledsen igår då Mariah lämnade honom, vet inte om han börjar bli sjuk eller om det va nått annat. För det går tydligen mycket sjukdomar på dagis nu, normalt vid denna tiden på året också så, sånt får man räkna med då dom går på dagis. Så han har varit hos henne sen i söndags och kommer tillbaka till mig söndagen som kommer, längtar verkligen efter det. Så mycket roligare att ha han här hemma än att sitta ensam liksom, inte kul alls. Mer action då han är hemma, mer att göra och såna där saker. Men ganska härligt att få ha lite egen tid också, behövs verkligen efter allt som har hänt. För det har verkligen hänt massa saker på kort tid, det är jag ej van vid. Sen har det faktiskt inte hänt så värst mycket mer vad jag kan komma på nu här på rak arm. 



Ny bild på Elias

   Ytterligare en ny bild på Elias   En ny bild på mig själv  

Ovido - Quiz & Flashcards