Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Lördag förmiddag - 11:53

Av Emil Löfgren - 15 oktober 2011 11:53

Vaknade runt nio tiden idag faktiskt, lite sovmorgon skadar inte. Elias sov lika länge också faktiskt, skönt för honom också. Sen så tog jag upp honom och la i min säng, där låg vi och busade lite och kollade på barnprogram. Sen så gick vi upp ur sängen, jag åt lite frukost och jag satte Elias i gå stolen. Det blev rullt spring bara jag satte ner honom, så började han springa runt som en galning. Han älskar att springa i den, men han älskar också  att få åla sig fram på golvet. Inte bara sitta i gå stolen. Nu här vid tolv tiden ska han få lite gröt och sen vila en stund, som han alltid brukar göra vid denna tiden. Resten av denna dagen vet jag faktiskt inte vad som händer, blir nog kanske ut och gunga lite senare. Sen vid sex tiden ikväll ska vi på 50års kalas, ska bli riktigt kul faktiskt. Träffa massa folk och äta gott gott. Slänger nog in ett inlägg under dagen skulle jag tro, går vi ut och gungar tar jag nog lite kort som kommer upp senare. Jag tar med mig kameran till 50års kalas i alla fall, dom bilderna kommer upp senare ikväll eller imorgon. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards