Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Bästa helgen på länge

Av Emil Löfgren - 9 oktober 2011 10:58

 Jag har varit hos Emelie både i fredags och i går, vi har haft jätte skoj. I fredags så va vi först på en fest på Kristineberg och sen drog vi till Harrys på kareokerkväll, grymt kul. Sen efter varit där en stund så åkte vi till Tonic och kolla vad det fanns för skoj folk där, fanns en del man kände där. Men sen efter en stund drog oss därifrån, vi drog oss mot Mcdonalds i knalleland och käkade lite. Sen träffade vi lite folk vi kände där, så vi stod la där i nån timme. Sen efter det så åkte vi in mot stan igen, Emelie skulle träffa sin syster dotter. Så jag va la hemma kring halv tre tiden. Sen igår så va jag hemma hos Emelie och tjötade lite, vi nördad som bara den med våra mobiler. Vi låg i hennes säng och varsin mobil i händerna, sociala viva mot varandra NOOOOOT ! haha. Sen efter en stund hos henne, så ringde Alex och undra vad jag gjorde, så vi drog till honom en stund och tjötade och kollade hans lägenhet och hälsade på dom små kattungarna han hade. Sen skulle han dra sig nånstans, så jag och Emelie gick hem till henne för att ladda hennes mobil lite, sen drog vi oss mot stan. Där hände det inte så värst mycket faktiskt, jag träffade på Johan och Robin utanför Edge. De hade varit och sett Dead By April som va där. Vi gick mest bara runt i stan och tjötade, va inte alls kul typ. Visst de va kul att umgås med henne, men fanns knappt nått att göra och det va svin kallt. Ungefär 3-4 grader ute ungefär, man va väldigt frösen då man kom hem sen vid halv tre tiden. La mig faktiskt i ett varmt bad då jag kom hem, de va verkligen efterlängtat efter all kyla. Sen så kom jag i säng kring fyra tiden. Sen vaknade jag halv elva, riktigt gött att sova lite länge för en gång skull. Idag kommer pappas älskling, har längtat efter honom som bara den i veckan. Nu stannar han hos mig i en vecka i alla fall, ska försöka hitta på massa bus och skoj då tänkte jag, beror på lite hur vädret är också. Han går på dagis måndag, onsdag och fredag denna veckan. På dagis går det riktigt bra också, kul att det funkar. Han verkar trivas som bara den på dagis och då man kommer och hämtar honom så skiner han upp som en sol. 


Ne om man ska börja städa i rummet lite innan Elias kommer 17:00.

Checklista:

Dammsuga

Plocka undan saker

Bädda hans säng

Damma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards