Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Fredag förmiddag

Av Emil Löfgren - 30 september 2011 10:55

Idag gick det kanon bra att lämna Elias på dagis också, känner mig riktigt duktig då det går så bra. Han verkar gilla dagis efter tredje dagen, men visst det kommer komma motgångar också. Men inte än i alla fall, det kommer och det vet jag mycket väl också. Är riktigt stolt över min son att han är så duktig på dagis och så. Blir att hämta honom vid 14:30 tiden, fram till dess tänkte jag spela lite och bara koppla av och samla krafter tills han kommer hem. I helgen händer det faktiskt inget speciellt, kanske träffa en vän med barn och så barnen får gunga lite, beror helt och hållet på vädret. Mer än det händer det inte vad jag vet i alla fall, kommer säkert upp nånting. Ja juste f*n, höll på glömma en sak ! Imorgon kommer ju Niklas hit och stannar tills på tisdag, ska bli riktigt kul. Blir mycket spelande om jag känner oss två rätt hehe, men det är alltid skoj. Blir nog att umgås med syrran också, för han är intresserad av henne vad jag kan förstå. Sen på söndag ska Elias till mamma, kommer ju sakna han som bara den. En hel vecka utan honom, kommer kännas konstigt. Men hoppas på den veckan går fort då så jag får han till mig igen. Men känner att jag behöver lite ledigt nu efter allt som har hänt, hitta på massa roliga saker som jag gillar och vara mycket med vänner och så. Jadu, nu kom jag ej på nått att skriva längre. Skrivit av mig lite nu, kommer säkert på nått under dagen, då kommer det ett inlägg då isåfall. Nu blir det spela lite Farming Simulator 2011 och sen hämta Elias på dagis 14:30.



En sak till !


Idag vägde jag mig vågen hemma hos mamma och den visade f*n 61.9 kg

Lite morgon mys med dom två bästa i världen, älskar er mest av allt ! <3   Elias innan dagis idag :-)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards