Livet som pappa

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Emil Löfgren - 28 september 2011 09:38

Idag har jag varit och lämnat Elias på dagis 8:30, kul att allt går bra för honom där. Än så länge i alla fall, lämna är inga problem än i alla fall. Nyss ätit frukost ocskå, börjar f*n bli ordning på mig också nu, äter frukost, middag och kvällsmat som aldrig förr haha. Varit väldigt slarvig med det innan. Men resten utav denna dagen blir det att bara ta det lugnt och samla krafter tills jag ska hämta Elias på dagis vid 14:30 tiden. Blir nog att spela lite The Sims 3, det va nu ett tag sen jag gjorde det. Syrran kanske kommer bort lite senare, hon ska i alla fall med och hämta Elias på dagis. 


Hej på en stund ! ;)


Bilder ifrån igår då jag och syrran va ute och fotograferade lite.


                                                                             



Skapa flashcards