Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Soligt idag

Av Emil Löfgren - 12 augusti 2011 21:01

Idag har det varit riktigt fint väder faktiskt, helt otroligt. 
På dagen så busade jag och Elias, kollade lite Playhouse Disney. Sen så åt vi lite mat, han fick spagetti och köttfärssås. Sen vid halv fyra tiden så knackade på vår dörr, där stod en vän till mig. Vännen kom in en stund och sen bestlutade vi oss för att ta bussen 16:30 till stan och sen vidare till knalleland, så vi gick där tills klockan va sju ungefär. Sen så åkte jag och Elias hem, min vän åkte till en kompis till sig. Vid Ica Maxi kliver mamma på också, Elias blir en tokig då han fick syn på henne och började flina som bara den. Sen så hoppade vi av bussen och följde mamma fram till hennes port, där vi stod en stund och pratade. Sen så gick jag och Elias hem till pappa en snabbis för att säga hej, sen så föjde han med oss hem till våran port och där stod vi en stund och pratade också hehe. Försökte lägga Elias innan, men han vägrade att sova. Så just nu sitter han och tittar på tv, men strax ska han läggas igen på nytt och denna gången ger jag mig inte, han får helt enkelt ligga där tills han somnar, låter elakt men tyck vad ni vill. Han ska lära sig att han ska sova nu, inget annat. Men nu tänkte jag lägga honom för natten, men jag skriver säkert ett inlägg lite senare. Nu har jag skrivt vad jag har gjort idag i alla fall.


Hej så länge !

 
 
mamma till liam

mamma till liam

13 augusti 2011 09:05

heej jag är själv ung och mamma till en son på snat 5 månder .. =)jag var 18 när jaf fick min son och en månder fetar vart jag 19 men un en då min kille är nu 23 ....

bruka sägea att när man är ung ocg får bran orkar men leka med barne . men det gör men inte på samma sött om man skulle vara 35 och få bran .. =) hoppas du har en bra dag .. jag ska leka med min sån nu .

http://respekteravar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards