Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

"Morn Morn"

Av Emil Löfgren - 12 augusti 2011 10:52

Hehe, jag vaknade faktiskt inte nu. Jag har legat i sängen i en timma med Elias och myst lite, bytt blöja och busat. Ringde pappa innan, vi ska byta fronthögtalare. För han lånar mina andra högtalare som är lite större än dom jag har nu, så blev sugen på att ha dom då. Resten utav denna dagen vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske blir knalleland en stund. Idag är det faktiskt soligt ut än så länge, hoppas de håller i sig. Men tempraturen är väldigt låg dock, men hoppas den går upp under dagen. Nu är snart blir det att ge Elias lite gröt, han älskar gröt så blir att göra två tallrikar tror jag. Får se om det kommer upp nya bilder idag, inget jag har planerat i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards