Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

21 år

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2011 10:01

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag.
Jag blir bara 21år gammal, inget speciellt att fira tycker jag faktiskt. 

Det är en annan sak sen då jag fyller 25,30,40,50,60,70 och 80, då kan man fira det lite mer liksom. Men 21 är inget speciellt, så idag händer det faktiskt inget speciellt mer än att jag, pappa och Elias ska gå och bli fotograferade av Elias gudmor. Sen ska vi födelsedagsfika hemma hos henne, för hon fyller år på tisdag egentligen men vi tar fikat idag för det är min födelsedag. Sen i eftermiddag händer det inget speciellt vad jag vet i alla fall, om det inte kommer nån överraskning då men det vet jag ju inte nu. Lägger la upp bild på om jag får nått under dagen, men jag har faktiskt inte önskat mig nått, så vi får la se.


Uppdaterar senare ! 

Hej så länge  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards