Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Mycket härlig dag

Av Emil Löfgren - 27 juli 2011 20:07

Idag har vi haft det riktigt mysigt och trevligt i Kullavik. Först då vi kom dit så åt vi lite mat och satt och tjötade lite, sen så spelade jag och deras son Elias fotboll och jag blev genomsvettig som bara den. Spelade såklart utan tröja, för det va så underbart varmt, sen efter det så tog vi en promenad till havet och satte oss där för att fika. Sedan så klättrade jag, syrran och Elias i bergen. Grymt kul och så fotograferade jag och syrran en del saker och ting, bilderna kommer längre ner. Sen då vi va på väg ifrån havet och hem till dom igen, så somnade lille man i vagnen, han har varit igång hela dagen typ. Skönt för honom att sova lite då, men han sov i högst 30min. Han vaknade precis till då vi skulle åka hem och sen somnade han om i bilen igen och vaknar precis så vi körde in på våran gård hemma, snacka om timing på att sova och vakna. Nu har vi typ precis landat hemma, blir att ta det lugnt resten utav denna kvällen och varva ner, har varit på hög varv hela dagen typ. Men kul och riktigt mysigt har vi haft det, tack för denna dagen, ni vet vilka ni är.


Elias i bilen på väg till Kullavik i sin nya keps

 

Syrran   

Mamma kör  

Snart framme, på bilden va vi i Mölndal  

Elias sover  
Moln fritt vid kusten är ej fel  

Elias springer runt i sin gå-stol i deras trädgård  

Elias springer runt i sin gå-stol i deras trädgård  

Elias sitter i sin nya vagn

 

Mycket fint vid havet 

 

Elias busar i vagnen

 

Mamma tar såklart kort på oss alla

 

Syrran  

Elias och sin fina lastbil  

Elias undersöker picknick korgen  

Elias busar med picknick korgen  

Elias busar med picknick korgen


 

Massvis med båtar  

Mycket fint väder vi hade  

Mamma och syrran  

Fin utsikt   

Fint havet är då solen lyser på den      

Syrran sitter på bryggan bland båtarna  

Berget vi klättrade i             


Syrran står en bit under mig på berget  


Tog en bild på havet ifrån berget  


Mamma och syrran



Haha, jag i syrrans glasögon

   


Elias somnar i vagnen då vi va på väg ifrån havet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards