Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Morn morn !

Av Emil Löfgren - 22 juli 2011 10:06

Idag va vi uppe i bra tid också, vid 11 tiden så ska vi åka med min pappa till babyproffsen och kolla på en vagn som jag har hittat där. Så dit åker vi om en stund, sen efter det blir det bara ta det lugnt faktiskt. Har inget planerat så, blev inte som de va planerat i helgen. Tråkigt att det ej blev så, jag som såg fram emot det. Jag får helt enkelt hitta på något annat, men frågan är vad. Jag kommer förmodlingen på det hoppas jag, ingen annan som har nån idé vad man kan hitta på i helgen. Blir säkert att bara ta det lugnt i helgen, kanske vara med en gammal barndomskompis. Vi umgås väldigt sällan, vore skoj att få hitta på något skoj med honom. Som sakt jag får se vad som händer för min del i helgen, hoppas det händer nått så jag inte bara sitter hemma och degar. Nu tänkte jag göra oss i ordning för klocken den går och snart är klockan 11, jag skriver säkert ett inlägg då jag är hemma. Hej så länge ! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards