Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Riktigt trevlig dag på stan

Av Emil Löfgren - 21 juli 2011 21:08

Haft en jätte trevlig dag med Ida och hennes söta lilla dotter Olivia, vi gick i stan en stund. Först va det tänkt att vi skulle gå till Ramnaparken och mata fåglarna, men vi orkade inte gå ända dit så blev stadsparken. Satt där och tjötade lite, sen så gick vi på stan en stund. Sen tog vi bussen hemåt, jag följde med dom hem en stund. Busade med Olivia medans Elias sov en stund. Tack för en trevlig dag. Sen efter jag har varit över hos dom en stund, så gick jag faktiskt hem till mamma ett par timmar. Där blev det massa bus med Elias, mamma rakade av mitt hår. Underbart med kort ! Och för en liten stund sen så kom jag hem, nu ligger Elias och sover. Fått ny blöja, pyjamas på sig och välling, mys ! För min del blir det att bara koppla av faktiskt, lir att ta fram lite fanta och choklad och kolla på en film kanske. Men jag vet inte riktigt vilken film det blir faktiskt, det blir nog kategori komedi i alla fall så, så långt har jag kommit. Bra bit på vägen. 


Imorgon blir det att bara ta det lugnt också faktiskt, får fin besök ifrån småland hela helgen, ska bli riktigt skoj faktiskt. Hoppas det blir en trevlig helg, men det tvivlar jag inte ett dugg på faktiskt. För vi brukar oftast ha skoj då vi umgås, som är väldigt sällan dock nu för tiden. Innan så umgicks vi nästan varannan helg i alla fall minst, nu är det väldigt sällan som jag dock tycker är väldigt tråkigt. Det ska de bli ändringar tycker jag och det tycker säkert du också om jag känner dig väl.


Skriver nog ett blogg inlägg lite senare, lovar inget men kanske bara.

Hej så länge ! :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards