Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Regn regn

Av Emil Löfgren - 22 juni 2011 10:08

Va gött det va att få sova några timmar i alla fall, vaknade för 20min sen. Nu har jag mig en jobbigt hosta och ont i halsen då jag sväljer och gör ont då jag hostar, jobbigt värre hahaha. För att bota bort min hosta och lilla förkylning, så får jag nog dricker lite mer cola hahahahahaha. Hoppas det  hjälper mot det. Hoppas mina papper komme ifrån försäkringskassan snart, så jag kan fylla i dom och sen skicka tillbaka dom. Hehe jag ser att det är "fint" väder här i Borås, inte direkt om jag får säga mitt. Det öser ner av regn, det är ju Borås vi talar om så jag blev faktiskt inte direkt förvånad att det regnar här. Känns som det regnar 365 dagar om året här typ.

Idag händer det faktiskt inget speciellt, mer än att jag kanske går över till min kära granne och sitter och tjötar en stund. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards